pjja

Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

YOUR DREAM, MY REALITY.

Av PJJA - 13 juni 2010 14:25

Hellu sexies. Jag är så otroligt glad just nu och jag måste nypa mig själv i armen för att inse att det är verklighet :) Tyvärr tänker jag inte berätta för er varför jag är så glad men det får ni helt enkelt leva med ;) Det är bara pawo och mr. x som vet vad det är btw ;) Idag har det inte hänt så mycket, hade tänkt att dra till Pauline men dom skulle tydligen få gäster.. Menmen, hittar väl på någonting.. japp men nu ska jag kolla om det finns några roliga filmer att se på så pusspuss!  {;  /J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PJJA - 6 juli 2010 16:44

Hola amigos! idag var vi pa stranden hela dagen, det var fett skont. men jga brande mig faktist igar haha / J . Vi har varit pa ferjan/tivoli varje kvall vi har varit har. haha vi tycker en karusell ar fett ruuuuulig :D man sitter pa en stang och sen...

Av PJJA - 30 juni 2010 20:11

Hola, har kommer en halsning fran madrid, spanien. nu har vi tillgang till datorn sa vi passade pa nu.. idag solade och badade vi typ hela dan, vi var vid en pool inte sa langt harifran. Imorgon ska vi aka till natt cartoonpark och sen ska vi ga till...

Av PJJA - 28 juni 2010 08:39

Just nu sitter jag och dunkar musik på högsta volym, jag är så jädrans glad! vet ni varför? nej, okej vill ni veta då? mkay. JAG SKA TILL SPANIEN MED MIN BÄSTA KOMPIS OM TYP 2 TIMMAR, ELLER JA, DÅ ÅKER VI TILL ARLANDA!!!!! WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...

Av PJJA - 26 juni 2010 22:30

HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! sexig kille, hello juuuutyyyyyyyyibe! :D:D:D:D:D:D / J ...

Av PJJA - 26 juni 2010 12:38


Hallo! idag äre så att jag fyller år, 14 faktist (a) så nu tycker jag att ni borde gratta mig i kommentarsfältet, det förtjänar jag (a) fick nyss reda på att Chris O'Donnell fyller år också, han från greys anatomy.. grattis till han också! haha men n...

Skapa flashcards