pjja

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Utelåst + umeå

Av PJJA - 17 juni 2010 21:25

Idag: Jag vaknade typ vid halv tio eftersom att jag skulle ut med min hund, och då ville min syster hänga med oss eftersom att hon ändå skulle till vårdscentralen. Då låser vi dörren och hon lägger nyckeln i sin ficka, när vi hade kommit till skogen så skills vi åt eftersom att jag ska vända tillbaka, tror ni inte att jag glömmer nyckeln då? jo, men det kommer jag inte på förns jag är utanför min ytterdörr.. asså jag höll seriöst på att dampa ur, min hund springer runt som om att han hade myror i brallan, jag är hur hungrig som helst och jag kan inte komma in. Då är jag tvungen att vänta i två timmar tills hon kommer igen. Amen det var ju kul, ingen mobil hade jag heller, så jag kunde inte ringa till någon.. ÅH, och sen kommer min syster hem och asgarvar, OMEN KUL LIKSOM?! aja sen gick jag in och åt och sen gjorde jag inte så mycket. För en stund sen var jag i skärholmen och fick med mig en tröja, ett par svarta jeansshorts & ett par skor.


Imorgon: kommer jag inte kunna blogga eftersom att jag åker till umeå med husbilen.. min farfar bor där (om intresseklubben antecknar) A men, det är inte så jobbigt faktist, jag och min syster kan ju spela kort och kolla på film. sen har vi ju snacks också (a) haha så nej, det går ingen nöd på oss.. men det tar typ 10 timmar fast vi ska ju stanna på vägen och sova över en natt.. för pappa kommer ju seriöst somna på ratten om inte han får sova. och det vill vi ju inte.. Men jag kommer att uppdatera så fort jag får tid med det, men just nu säger vi hejdå & godnatt  / J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PJJA - 6 juli 2010 16:44

Hola amigos! idag var vi pa stranden hela dagen, det var fett skont. men jga brande mig faktist igar haha / J . Vi har varit pa ferjan/tivoli varje kvall vi har varit har. haha vi tycker en karusell ar fett ruuuuulig :D man sitter pa en stang och sen...

Av PJJA - 30 juni 2010 20:11

Hola, har kommer en halsning fran madrid, spanien. nu har vi tillgang till datorn sa vi passade pa nu.. idag solade och badade vi typ hela dan, vi var vid en pool inte sa langt harifran. Imorgon ska vi aka till natt cartoonpark och sen ska vi ga till...

Av PJJA - 28 juni 2010 08:39

Just nu sitter jag och dunkar musik på högsta volym, jag är så jädrans glad! vet ni varför? nej, okej vill ni veta då? mkay. JAG SKA TILL SPANIEN MED MIN BÄSTA KOMPIS OM TYP 2 TIMMAR, ELLER JA, DÅ ÅKER VI TILL ARLANDA!!!!! WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...

Av PJJA - 26 juni 2010 22:30

HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! sexig kille, hello juuuutyyyyyyyyibe! :D:D:D:D:D:D / J ...

Av PJJA - 26 juni 2010 12:38


Hallo! idag äre så att jag fyller år, 14 faktist (a) så nu tycker jag att ni borde gratta mig i kommentarsfältet, det förtjänar jag (a) fick nyss reda på att Chris O'Donnell fyller år också, han från greys anatomy.. grattis till han också! haha men n...

Ovido - Quiz & Flashcards