pjja

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av PJJA - 28 maj 2010 21:56

Det här är min absoluta favorit i eurovision song contest, herregud, jag dör seriöst!

/J

Av PJJA - 28 maj 2010 21:19

.. för den kassa uppdateringen men jag har varit i skärholmen hela dan. Jag ville handla några saker till spanien..

JAG SKA JU DIT MED PAULINE I FYRA VECKOR I SOMMAR!   

bajs, va jag längtaaaaaar alltså! men iallafall, jag åkte till skärholmen direkt efter skolan och sen så kom vi hem runt 6-tiden. Jag fick med mig en hel del grejer och dessutom e fotlänk vilket jag verkligen ville ha. Nu ska jag kolla på film och till det har jag ju chips och läsk, kunde livet bli mer perfektare? nopp, ciao!/ J

Av PJJA - 28 maj 2010 14:58

Hallu skan inte blogga mer idag eftersom jag ska till stallet så det får duga ;)

PUSS PÅ RUMPAN ! :D

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards