pjja

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av PJJA - 20 juni 2010 23:26

tänkte säga godnatt nu, jag ska kolla på film med min kära syster! nu dampar min syster så jag borde nog lyssna på henne, för mitt eget bästa. HAHA NOT! godnatt!

Av PJJA - 20 juni 2010 18:41

Hejsan bloggen! vi kom till umeå igår klockan 5 ungefär.. vi åkte ju fredagkväll efter att min pappa hade slutat jobba.. Sen sov vi i söderhamn och så fortsatte vi åka igår morse.. Lite tidigare idag var vi och åt på någon resturang, dom firade mig nu eftersom att jag hinner åka hem innan jag fyller år.. som föressten är om 5 dagar imorgon! (a) menmen, jag var nyss ute och fiska med pappa, jag fick en gädda! omg, trodde inte ni att jag dog när pappa la den i båten eller? PRECIS VID MIG, asså vid det tillfället hade jag inte bangat på att hoppa i det iskalla vattnet.. då förstår ni mig! men nu ska jag vara social mot min syster, puss & hej leverpastej! / J

Ovido - Quiz & Flashcards